Tuesday 18 October 2011

Dinner

Malam tadi makan malam terakhir la dengan kawan-kawan KPM..Maklum la dah last sem ni kan...uhuhu..Tema kali ni moderate and retro..not bad la tema nye xdela kene pakai kebaye o baju kurung je kan..hehehe..

Makan malam ni pun dibuat sebab nak bg anugerah kat dak2 yg cerdik kpm hahhaha...
aku telebeh pandai lak tuh..:p Event pun ok la jugak kan takde la boring sangat...tapi yang xok nye mmber2 ak yang tgah amik anugerah tak dapat makan abes pun sbb waiter  hotel tuh maen angkat je makanan tuh padahal xabes lg..cian kawan2 ak xkenyang...:)Chinese food lak tuh..ok la jugak cume xbape kenyang la kan makan tuh..perut melayu la kate kannnn....Last but not least windu la aku kat kawan2 aku nantu bile da abes study terutama roomate aku abby n anne...:) 








 

5 comments:

  1. kamu cantik sangat....tp mane gmbr sy jgk?? huhu....

    ReplyDelete
  2. cik yah pic awak ade je ni....:)
    saya taw saya cntek malam tuh :)
    hahahha..
    pasan pulak..
    cik yah cm datin malam tuh.ade ciri2 da tuh

    ReplyDelete
  3. kalau ye pun..remove le sy punya FB Badge tuh...

    ReplyDelete